Friday, November 6, 2009

IKAN KELI MERAWAT TENAGA SEKS (TENAGA BATIN) UNTUK LELAKI



WOW !! Bukan saja enak dimakan, rupa-rupanya ikan keli mengandungi rahsia yang unik iaitu dapat menguatkan kembali tenaga batin lelaki. Ini bagus bagi mereka yang sudah berumahtangga. Hubungan suami isteri sangat penting demi menjalinkan hubungan yang lebih akrab demi membentuk keluarga bahagia.

Ikan keli ini memang unik. Otot-ototnya yang kuat dengan daya loncatannya tinggi, gagah mengharungi anak-anak sungai berlumpur serta tahan pada persekitaran yang keruh mungkin ini yang menyebabkan ikan keli ini mengandungi unsur-unsur perubatan yang tersembunyi. Selain itu, ianya juga mampu menyembuhkan luka-luka dengan cepat, termasuk mereka yang menghidap kudis.

Boleh ditambahkan kepada peluang perniagaan, bermula dari anak benih kepada nilai perubatan. Mungkin suatu hari nanti ada pihak yang akan mengkaji khasiat ikan keli ini secara mendalam, manalah tahu dengan teknologi kita pada masa ini akan wujudlah pati ikan keli atau kapsul kuat ikan keli (cadangan bisnes). Ataupun akan keluarlah kosmetik-kosmetik yang berasaskan ikan keli. Wow !! betapa berharganya ikan keli ni, suatu hari nanti naiklah harga ikan ni, insya Allah.



IKAN KELI MERAWAT TENAGA SEKS (TENAGA BATIN) UNTUK LELAKISocialTwist Tell-a-Friend

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...